A kezdet

2013.06.29. 00:30 | NincsLehetetlen | Szólj hozzá!

Kedves Olvasó! 

Blogomat nem csak Neked írom, sokkal inkább magamnak. 14-15 éves korom óta küzdök a túlsúllyal és mocskosul elegem van belőle! Bizony. 24 éves férfi vagyok, 189cm magas. 2007 óta építem a testem, azonban az utóbbi 4,5 hónapban nem jutottam a terem közelébe sem. Most lett elég! 145 kiló kedves Olvasó! 145! Nem normális dolog. Rossz közérzet, fáradtság, kedvetlenség. Az agyamra megy. Itt az idő változtatni. Kábé 3 hetes tervezés áll mögöttem. Étrend, edzések, táplálékkiegészítők, állapotmonitoring eszközök.  Hogy állok? Úgy érzem készen. Szétvet a tenniakarás. Megmutatom. Megmutatom a körülöttem élőknek, hogy a "genetika miatt van" rohadt szar duma! Megmutatom mindenkinek, de a legfontosabb, hogy magamnak mutatom meg. Annak az embernek, aki soha egy percig sem volt elégedett magával, de soha nem akart eléggé változtatni.

Ez bizony - bármennyire is elkeserítő - az akarat és a lemondások jól komponált, hibamentes keringője. Olyan napi rutint kell kialakítani, ami normál emberek szemében koncentrációs tábor. Mi a recept? Nincs recept. Nem fogok csodaszereket bemutatni, nem lesz varázslat. Ez a nyers valóság emberek. Szenvedés. Szenvedés egy olyan embernek, akinek a kulináris élvezetek megvonása felér egy rozsdás guillotine tompa csapásával. Itt és most nincs helye magyarázkodásnak. Naponta beszámolok itt a szemed előtt kedves Olvasó. Ha akarod bírálsz, ha akarod bíztatsz. Egyet megígérek, rajtam most tényleg nem fog múlni. Példát fogok mutatni sorstársaimnak kitartásból, akaraterőből és tenniakarásból! Hétfőn kezdődik életem eddigi legnagyobb kalandja, tartsatok velem a fejlődés útján! Ma délután mesélek kicsit a diétámról és a táplálékkiegészítőkről valamint az edzésmódszerekről, amelyek segíteni fogják a 105 kilóra szálkásítás (bizony, nem hagyományos lógósbőrű trollá fogyás!) extrém rövid idő alatt történő megvalósítását. Én itt leszek! Jóéjt!  

Címkék: fogyás kövér átlag túlsúly szálkásítás

A bejegyzés trackback címe:

https://eniskepesvagyokra.blog.hu/api/trackback/id/tr975382941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása